Alla inlägg den 22 november 2009

Av Tina - 22 november 2009 16:35


att blogga i många dagar nu men facebook tar liksom överhanden??

Har haft en kul vecka, träningen började med Byrackarn i onsdags. Dom flesta hundar upp i det blå, men kul hade jag som vanligt! Var till Karlskoga och tränade i nya innomhushallen i torsdags, så fin hall !! Underbart underlag för både hund å människa!! Dock blir det väldigt hög volym där inne när det är hundar som skäller!


Sen har jag fixat och blivet av med lite saker här hemma, satte ut annons på Stefans gamla caddy som bara stod här och skräpa. Blocket är helt OK bilen var såld innom 12 timmar!!!Flört OBS, JAG sålde den min fegis till sambo drog till skogen!Skrattande

Grannen har köpt ett par mindre cyklar av oss, Glad jag har lämnat in ponnysadeln på försäljning på hästaffären i Marieberg!! Så jag känner mig ganska nöjd!!


I dag blev det slöardag på fm sen körde jag iväg dottern på distriktsfotbolls träning samt han med att bära lite hinder vid ridhuset och snabbträna med Jax en vända.  Så nu är det jobb som gäller, skittråkigt men pengar måste in om man ska fortsätta att sprida dom i min takt!!  Flört

Vi ses!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards