Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

Mer lyxshopping för utseendets skull........

Av Tina - 22 mars 2009 23:18


Japp va skönt det är med lite shopping! I dag var jag till min kusin Emil och shoppade en fin PLATT dataskärm han köpte sig en större....jag ville ha en mindre, kolla bara så bra det blev......

FÖRE

EFTER


Och så lite nödvändig shopping,eller vad sägs om mina nya banvandringsskor?? Inte många banvandringar på morgonkvisten som det är tort i gräset!! Tycker dom är för söta.......


Nog om allt shoppande, har tränat i dag min sista lediga SÖNDAG....jättekul,alla 4 skötte sig utmärkt,eller ja...Kita var ju förståss väldigt intresserad av hästskiten oxå + att Jax tyckte att han skulle börja att träna så han smet ur bilen den lilla fulingen!

Pratade med Pirjo i kväll så nu är mediumlaget anmält till dom första tävlingarna  Four Figthers blev namnet ,sen när jag satte mig här vid datan så hade Merja mailat att hon i torsdags halkat i skogen på en isfläck och brytit handleden!!!! Stackars hon!!


Det blev även klart med ett smallag i dag(tror jag) Åsa med sina två smallhundar Algot och Alva ville ha lite lagkompisar så Jax å jag ska nog springa ihop med dom+ yttligare en till som jag inte riktigt vet om det är klart än.

Det blir kul ,då får Jax bli med på lagtävlingarna oxå!!  Åsa vet ju vad han kan och inte sen får vi hoppas att han visar sig från sin bästa sida!!

Lagnamnet då ?  Ett förslag är Smått Å Gotte!  (Gotte = Algots smeknamn...)


Hoppas jag har löst mina söndagar och semester oxå, nu ska bara chefen godkänna 14 semester söndagar......

 Vi ses!!!

 
 
Linda

Linda

23 mars 2009 09:12

Ja, du det blev "viss" storleksskillnad på skärmarna du.

Ja, nu blir du vass på banvandringarna!
Jag har ett par likadana fast svarta och vita.

http://www.mindgames.bloggagratis.se

 
lena

lena

23 mars 2009 17:03

Halloj Tina, va kul att hitta din sida.
Gillar dina nya pjuck. ha de gott

http://svartahille.blogspot.com

 
Ewa

Ewa

24 mars 2009 07:35

Fanns banvandringsskorna i cerise? ;o) Kram

http://jippie.jyckefix.se

 
Biggan o Per

Biggan o Per

26 mars 2009 12:42

Wow vilka fina skor. Å fin skärm oxå.

http://biggan.bloggagratis.se

 
Smått & Gott(e)

Smått & Gott(e)

28 mars 2009 21:56

GRATTIS!!! Härligt jobbat kära lagkamrat!

http://www.soltorp.com

 
Mikaela

Mikaela

30 mars 2009 12:46

Hallå där, grattis till fina resultat i Laxå! Roligt!

http://www.elegantdogs.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards