Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Tina - 11 mars 2009 18:20


att jag fick vara med på SM i agility i år!!

Dom ska tydligen ändra på reglerna där igen för att kvala och om det blir som dom föreslagit nu så kommer det bli mkt svårt för mig att kvala in igen!!!

Men jag kommer ju få uppleva det en gång förhoppningsvis?....


Var och tränade lite med Kita å Killen i söndags,dom var duktiga på sitt sätt.....

Wiggo och Jax fick följa med på måndagen och träna i Brännebacken,en mkt bra träning med 4 ambitiösa "flickor"  (Jag ,Linda,Cecilia och Erika!)

När vi var så några så bygde vi "bara" upp en övning,ganska öppen med mkt fart! Kul träning tjejer!!


Jobbade i söndags igen hade bytt för att kunna tävla nu i helgen!!

Den här helgen kommer jag nog minnas ett teg tror jag, Linköping klass 3 m Wiggo (kvällstävling) på lördag, första start kl 8 i Fagersta med Jax på Söndagen!! Stefan ska med och köra bilen till Fagersta för någon sömn lär jag väll inte få??

Troligen blir det ut och äta med gammla gymnasiekompisar på fredagen oxå!!  Kul ,kul, kul!


Så vi ses, hoppas nu att protesterna om SM kvalen kan gå igenom ,men jag tror inte det ,det såg ut som det var spikat redan!! Synd!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards