Direktlänk till inlägg 21 mars 2009

Först var det roligt sen blev det skit..........

Av Tina - 21 mars 2009 00:08


I Söndags när jag kom hem helt slut efter klass 1 med Jax i Fagersta höll mina föräldrar på och tapetserade åt oss!!!!!

(resultat i Fagersta Hopp DQ , MKT yr liten Jax! Agility 10 fel-svart böjd tunnel + miss i slalomingång!)

Vi fortsatte i veckan med tapeten och i Onsdags blev det klart!!!

Gulliga mamma!!


Pappa höll oxå ställningarna på annat håll och ryckte in när det behövdes!!

 Så glad och lycklig så var vi bara tvugna att lyxshoppa lite på Torsdagen den gammla såg ut som en stor klump i det fina rummet!!


Gud så kul det är att se på TV nu, ska bli kul med Robinson premiären i morgon och värsta bilden!!

Sen kom KALLDUSCHEN !!!!

Ändrade arbetstider från 5 april!!  Alla Söndagskvällar 17.30 till 00.00 ledig natten mellan tors- fred i stället!!!

Fan, Fan, Fan, skit ,skit, skit !!!!!

Behöver ta semester 20 st Söndagar om detta ska fungera dessutom förlorar jag 1900 brutto i månaden!!!!


Har helgen på mig att försöka lösa detta och hitta bra alternativ!!

Så Söndag är min sista lediga!!!

Man får inte vara glad för länge.......

Vi ses!!


 
 
Biggan o Per

Biggan o Per

21 mars 2009 11:58

Oj, vilken tur du har som får så fint fixat. Du, jättetrist med nya schemat. Håller tummarna att du kan ändra det.

http://biggan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

21 mars 2009 13:05

Halloj.
Vilka underbara föräldrar du verkar ha. Och fint blev det =)
Men halllååååå förstår de inte att det bara inte går att ändra schema sådär !! Vet de inget om agilityvärlden? Hoppas det löser sig för dig.
Du får ju ialla fall se Robinsson på nya TV i kväll=)
Vi hörs // Yvonne

 
Linda

Linda

22 mars 2009 20:54

Hallo!

Ja, föräldrar - det är allt bra att ha dem :)
Fint blir det med!

Min pappa kommer nog snart stå här och riva panel och flytta byggställning.
Vi har ju ingen snö kvar, här i "Norge".......

Hoppas det löser sig för dig med söndagarna!
Det var ju ingen höjdare alls du.

Kram

http://www.mindgames,bloggagratis.se

 
Linda

Linda

22 mars 2009 23:26

Hej Tina!

Jo, det var tänkt en djävul på vänster skuldra, men jag hittade aldrig någon som kändes helt, helt hundra för det.
En drake har jag haft som tanke oxå, och så dök han upp, och det blev det så istället.
Men det betyder ju inte att att det inte kommer något på skuldran så småningom ;)

Jag messar i morgon!

Kram och Godnatt!

http://www.mindgames.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards