Direktlänk till inlägg 15 mars 2009

Snabbrapport.......

Av Tina - 15 mars 2009 00:47


Japp Linköping klass 3 avklarat och hemkommen igen!


Wiggo Agilityklass MKT duktig hund dock en DQ av matte som tappade bort banan,tror vi sprang så fort att inte hjärnan han med??


Hoppklass- sätter upp Wiggo och går iväg , han bara sitter och stirrar rakt fram ? vad gör han ? Går hyggligt bra fram till hinder ca 13 som är säcken då vänder vi upp åt samma håll som starten var.....han missar säcken??? In i den rakt bakom är däcket-han missar däcket????? Det har han aldrig sprungit förbi???  Då ser jag vad han pysslar med ,det är otäckt för det är någon annan hund som springer rakt emot honom...?? Han har låst på speglarna i ridhuset.....shit 10 hinderfel och en låååång tid!

Så kan det gå...nu ska jag sova för jag ska upp kvart i 5 för avfärd mot Fagersta!!

Vi ses!!

 
 
Gittan

Gittan

16 mars 2009 07:57

Hade du anmält tidigare kostade det 375, dyrt men ändå överkomligt! Man ska vara ute i god tid!
Tråkigt tycker jag, hade varit kul att ses!
Har du kollat Västerås i april?
Ha de gott!
//Gittan

http://www.lyckoshellans.com

 
Mikaela

Mikaela

19 mars 2009 17:39

Ella äter av specifik-fodret, men inte sitt eget. Utesluter därför att det skulle vara ngt med tänder eller hals. Dock kastar hon säg inte över det...
Är det ngt annat man ska misstänka elelr finns det hundar som är såhär kräsna?! Hua, för det i så fall =/

http://www.elegantdogs.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards