Alla inlägg den 20 december 2008

Av Tina - 20 december 2008 15:14


Premiär på julskinkan har vi precis haft! Så underbart gott direkt i från ugnen! 

I övrigt har jag haft en relativt "skitdag", började med en tur i skogen,skitigt som f......

Sen in i stallet där hästarna stått inne lite länge,skitigt som f....

Vidare in i trädgården och rensa på hundskit,skitigt som f......


Så nu känner jag att denna skitdag kan bara bli bättre!

Ska iväg i kväll på restaurang med familj. Min bror och jag ska bjuda ut våra föräldrar då dom har en ful vana att fylla år så här innan jul båda två och i år blir dom 55 resp. 60 år!


Annars har jag ett par arbetspass kvar innan julledigt,vissa har jag hört har redan fått julledigt,orättvist!

Skälv måste jag se till att spara så mkt som möjligt på ledigheten tills den verkligen behövs, d.v.s till tävlingarna drar igång......

Ska iväg i morgon till ridhuset och köra ett par varv med hundarna.

Var iväg i går och köpte lite julklappar,är väll nästan klar nu....så svårt!

Fattas bara ett par stycken nu.....

Vi ses!


Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards