Alla inlägg den 14 december 2008

Av Tina - 14 december 2008 13:15


vad ringrostig man var i går. Vi var i Laxå och körde inoff agility,jättekul!!

Resultatmässigt,sådär...

Jax gjorde debut,skötte sig helt klart bra! började med en disk,rätt så yr i pallen....Nästa lopp gjorde han kanon,missade dock något hinder och så ,men ett perfekt slalom(typ kl. 9 ingång!) tog balansen i mkt svår vinkel på uppfarten! Helt klart duktig målgång och 15 fel tror jag. Hopploppet var han superduktig,10 fel i slalom det stod rakt på med en väldig fart in så han var ute lite och for innan han tog det,missade tyvärr en pinne på slutet också,troligen hade jag för bråttom! Summa= ha is i magen och låt han jobba på varje hinder!!

Wiggo= DQ , 10 fel , 0 fel 5:de plats. Han var väll som mig lite ringrostig helt enkelt.....testade lite också b.la annat högerslalom.....fattas mkt där än men jag måste börja....

Kita körde ett hopplopp bara dagen till ära,och det gick undan vill jag lova tyvärr tappade jag henne redan på hinder 5 då hon var bra mkt snabbare än jag planerat.....Lilla gulliga Kita!!

Så det var resultaten. I övrigt hade jag en mkt trevlig dag med alla agilitymäniskor!! Så nu kan vi väll lungt fira jul när man fått sprungit av sig,sen sattsar vi på att ta oss till Fagersta på Annandagen!!


Så dags och röra lite på sig en slöarsöndag som denna ,bara en liten sak , NÄR SKA jAG FÅ TID OCH LUST ATT HANDLA JULKLAPPAR?


Vi ses!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards