Direktlänk till inlägg 24 november 2008

Trassel......

Av Tina - 24 november 2008 19:38


Jag har en svart liten fet shetlandsponny som har kommit på att det är jättelätt att gå ut ur hagen! Var å varanan gång står han på fel sida staketet! Han kommer så snällt och går in när det är dax för hö! Jag blir tokig, har försökt med div. åtgärder det senaste tog jag fram klippapparaten och klippte han på bogen så nu hoppas jag han får en rackare av eltråden!!


Roade mig lite med kameran förut,sheltisarna fick posera ,Kita är ute och går med husse och dom två grå!!


Första ridhusträningen med Kumla i går! Såååå Kul!  Tog bara med Jax och Killen. Wiggo och Kita vilar agility just nu.

Jax gick som ett skollat troll han är så kul!! Killen fick köra lite och tog mig med häpnad ,han är riktigt snabb när han vill!! Det var ganska lätta övningar som passade honom. Så nu är det igång varje söndag 15-18!!


Har till slut lyckats köpt och monterat en rullgardin i dag ,bättre sent än aldrig, vi flyttade in i sovrumet för ett halvår sedan.....Det behövs när man jobbar natt.


Är så i valet och kvalet om jag ska anmäla till Stockholm i januari????

Är inte så sugen just nu men om jag inte anmäler kommer jag vara väldigt sugen då. så??

Det är väll lite av det som hänt, och Mickaela sorry med jag orkar inte svara på alla dessa frågor......


Visst var Jax små syskon underbara,men NEJ just nu blir det ingen mer här hemma,jag har nog så det räcker just nu, tror jag....

Så SITT, LIGG och BAKSIDA....

Vi ses!

 
 
Marie

Marie

24 november 2008 19:53

Hittade äntligen adressen till din sida igen.. Ska lägga till den på min hemsida.
SM SM SM, OJ va roligt! Vilken dröm som går i uppfyllelse :-) Det värsta är att nu när du har kommit dit så kommer inget annat att duga i nästa års tävlande än att ta dig till SM 2010..

Visst måste vi ses.

Kram Marie

http://www.freewebs.com/marieshundar

 
Ingen bild

Mia

25 november 2008 18:40

Hej Tina! Vilken helg var det det var tävlingar i Kista? Om du skulle slagga hos mig tänkte jag :) ´Du är välkommen! Vi hörs!

 
Mikaela

Mikaela

26 november 2008 13:09

Vilka pälsbollar!! Jättefina pälsar de har alla tre. Vad får de för foder? Mina, främst Ella är nakna i jämförelse med dina. Visst är det skillnad på hane och tik men ändå...
Lycka till med Jax och debuten! Ses på mässan i Sthlm.
Kram!

http://www.elegantdogs.se

 
Ingen bild

Yvonne

27 november 2008 20:22

Åh vad fina de är alla tre. Även om det finns en favorit förstås =) Gissa vilken =)

//Yvonne

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards