Alla inlägg den 3 november 2008

Av Tina - 3 november 2008 13:33


Gick lika fort som vanligt. Fast den här gången startade den väldigt fort.

Vi var nämligen på Folksam-cup i fredags så när jag slutade jobba kl. 06.00 var jag bara hemma och hämtade Wiggo sen mötte jag upp Susanne som fick vara chafför dagen till ära!!

Folksam cup var kul , en liten folkfest!? Jag körde ett bra agilitylopp med Wiggo men sen körde JAG bort oss totalt i hoppklassen ,så så var det med det!! Men trevligt hade i alla fall jag och när man väl kört bort sig så var det bara att hejja på dom andra!!


Framåt 10-tiden på kvällen stupade jag i säng efter 32 vakna timmar!!

Så lördag fm tillbringades med att sova!!

Sen var det bara att värma ett par köttbullar igen......

Spökhoppet i Motala började kl 14.

Wiggo hängde glatt på igen......Kita ledsen men hon vintervilar ju....

Tre inoff klasser 2 agility samt 1 hopp!!

Wiggo skötte sig ypperligt som vanligt!!

1:a DQ samt 2:a ......Som vanligt får jag ta på mig DQ.....sista hindret...


Så i övrigt har jag väll inte gjort så mkt jobbade i går kväll hade bytt Söndag för att kunna vara ledig och åka till Rättvik i helgen!!


Vi drar iväg på Fredag efter att jag sovit en sväng. Jag ,Susanne och Yvonne ska dela denna helg.

Ska bli trevligt det är klass 3 tävling och lag. Så vårt mediumlag ska köra en sväng.Nu kallar hundarna på uppmärksamhet,dom vill visst inte att jag sitter här längre......

Vi ses!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards