Direktlänk till inlägg 17 mars 2008

Utställningen.....

Av Tina - 17 mars 2008 20:29


gick kalasbra!!!   Killen  fick BIR = bäst i ras!!!

Han var jätteduktig å skötte sig fint, det var i Botorps ridhus i Karlskoga så han kanske kände sig hemma.....han brukar ju vara i ridhus å träna!!

Vi hade faktiskt lite konkurens så det var kul t.o.m  en champion dock med annan uppvisare än normalt!!

Å den lilla söta tiken som blev bästa tik (friserad så fint på JYCKEFIX!!)

ja ,henne slog vi oxå!! (friserad i Översta!)

Så det var kul!!!   Dock var jag tillbaka i verkligheten allt för fort...kl.17.30 stod jag åter på trucken på jobbet i en helt annan värld!!

(därav sen bloggning Gittan!!)


Sen måste jag bara berätta att jag är väldigt imponerad av.......Buster å Susanne....Dom debuterade i lydnadstävling i går och det med stor bravur!!! Så Susanne nu vet du hur det fungerar så snart är ni värsta lydnadsekipaget!!   GRATTIS TILL FIN DEBUT!!


Jaha å vad vaknade man till  på fm ??  Bakslaget som jag så länge väntat på med detta väder!!  Givetvis kommer det nu eftersom vi ska till Rättvik på fredag å tre dagars agility i körhallen där!! Hoppas det hinner ge sig!!


Innan dess har jag lite å klara av. Vet. besök i morgon med gammla Ettan!

Sista träning å genrep innför Rättvik på onsdag å sen är det väll bara å packa på torsdag......(shit ska visst jobba på nätterna oxå!!)

Så vi får väll se om det blir nån mer blogg innan Rättvik annars så ..

GLAD PÅSK från oss alla!!

Liten skojbild i dag!!    vi ses!!


 
 
Hanna =)

Hanna =)

17 mars 2008 21:08

vilken söt hund du har på meny spalten :)

http://hannaekelund.blogg.se

 
Ingen bild

Tina!

17 mars 2008 21:14

Tack Hanna , det är min Wiggo som 8 veckors valp!!

 
Ewa

Ewa

17 mars 2008 22:20

Lycka till i Rättvik - håller alla tummar för Överstas så fint friserade sötnosar och deras matte!

http://levnu.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Paula

18 mars 2008 08:04

Hej !!
Grattis till BIR i söndags.. jag har inte hunnit kika på bilderna ännu men ska göra det i kväll !!!
Ha det
Kramiz Paula

 
Ingen bild

Yvonne

18 mars 2008 17:07

GRATTIS GRATTIS !!
Men jag är ju inte överraskad. Killen är ju så underbart fin =)

Jag är oxå helt impad på Ohlssons debut. För någon vecka sen hade de ju inte många moment klara!

Lycka till i Rättvik. Vill ha rapport =)

//Yvonne

 
Mikaela

Mikaela

19 mars 2008 20:19

Roligt att det gick så bra för er. Killen är allt bra snygg han. Har berömt Ninni för att hon har så snygga blå hundar. Gillar vekligen färgerna på Killen och hans syskon. Hoppas allt är bra. Ska ni tävla i Rättvik i helgen? I så fall, Lycka till!!!
Kramar, Mikaela, Ella Flashi & Wilma

http://www.elegantdogs.se

 
Ingen bild

Cecilia S-S

20 mars 2008 16:26

Grattis till utställningsresultatet!!! Bra jobbat! Vi önskar er en GLAD PÅSK. Kör försiktigt och lycka till i Rättvik.
Cecilia med sheltisarna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards