Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Tina - 9 mars 2008 19:03


Och givetvis gick det alldeles för fort som vanligt!!! Ännu en jobbvecka framför sig!!

Helgen har väll mest gått i hundarnas tecken som vanligt!! Var i Lindesberg i går på en inoff agility!!!

Kanon- Tack Lindesberg  å speciellt Yvonne som jag vet drar i dom flesta trådar!!

Resultaten var väll inte direkt lysande å banorna var VÄLDIGT svåra för en inoff tävl. tyckte jag nog!!

Wiggo kom visserligen på plac  2-3-4 i sina lopp MEN han var inte sig lik i går tror han sprang runt å hade ont i magen....MKT piggare å mer framåt i dag på träningen!!

Kita gjorde ett fint hopplopp-naturligtvis trode hon bara slalomet hade 11 pinnar så hon försökte pipa iväg för tidigt annars var resten OK !!

Hon var lite för tänd i sista klassen så lite av hennes "nybörjar" fasoner kom tillbaka så hon hoppade å bet mig ett par ggr.....gillar inte......


Nog om det.....dax å ladda till nästa helg...inte riktigt lika kul som en agilityhelg men Killen å jag ska på Inoff utställning i Karlskoga. 12 sheltie är anmälda så vi blir ett par st som vanligt!!Så i veckan blir det bad igen....inte uppskattat!!

Har inte gått lös något med kameran på sista tiden så dagens kort är hittad på nätet.    Så sött!!


Vi ses!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards