Direktlänk till inlägg 22 januari 2008

Fam. Taikon....

Av Tina - 22 januari 2008 21:34


Döpte husse det hela till i dag! Vi har vart på vet. besök med 7 st hundar!!

Första gången vi stuvat in oss alla i vår V70!!

Fem små hundar bak i buren Husse + två jämthundar i baksätet å Jag å Amanda fram......Vilket lass!!

Vaccination på samtliga utom lille Jax han får vänta till han blir 1 år i Maj!!

Kissprov på Ettan å lite annat smått å gott!

Den enda som hade lite protester var min lilla försiktiga Kita som tyckte det va äckligt att bli stucken!!

Så nu har ALLA fått mot kennelhosta oxå med tanke på hur mycket det har cirkulerat så tyckte jag det var bäst å ge alla.....

På hemvägen blev det   Mc ´drive gissa hur det gick för husse i baksätet....

Tur att vi inte alltid släpar runt på alla 7 samtidigt för då behöver man nog fundera på ett bilbyte....kanske en länsbuss??

För det mesta sköter ju husse sitt och jag mitt!!

Lite Kita mys blir kortet för i dag!!

Vi ses////Tina!

 
 
Ingen bild

Yvonne

23 januari 2008 19:55

Ha,ha. Skulle vilja sett hur det gick att mumsa hamburgare i baksätet med två jämthundar =)
//Yvonne

 
Ingen bild

Mia

24 januari 2008 19:37

Vilken syn :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards