Alla inlägg den 27 januari 2008

Av Tina - 27 januari 2008 19:59


Har haft en jättekul dag!

Wiggo har skött sig exemplariskt.....nästan lite för bra så vi körde inte alls så mkt. Men lite trassel lyckades vi allt med som vi helt klart kan förbättra!!


Hade inte sagt åt Tobbe att jag skulle vara med på denna kurs så flera övningar hade jag redan gjort när jag gick för honom i Karlskoga i höstas men det gjorde inget dom tål att repeteras kan jag säga!!


Kul har vi haft i alla fall det enda var kanske att vi var lite många(12 st)

så det tog lite tid mellan övningarna.

Men en mkt trevlig dag som jag avslutade med att "kasta" mig hemmåt och ner till Gympahallen å städade efter ett helt gäng trettonåringar som spelat fotbollscup hela dagen!!

Så nu är både jag å min dotter slutkörda å jag känner redan att träningsverken börjar anlända till låren!!

Fick förresten förmånen å träffa lilla Douglas i dag ! En riktig nallebjörn med sylvassa tänder och en riktig glimt i ögat!!Det är Helge och Yvonnes Aussievalp!!


Det blir en "gammal bild på Wiggo "in action" i dag det förtjänar han!!


Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards