Direktlänk till inlägg 19 januari 2008

Göra Killen rättvis.......

Av Tina - 19 januari 2008 00:31


Jag måste bara göra Killen lite rättvis han har hängt läpp i dag för att alla fått se han i bara mässingen........

Så nu är vi nybadade å regält fluffade med fönen!!!!

Ny fön sen i julas då den andra brann upp...!! Tar nästan en timme att torka Killen!!


Så Gittan här får du en tjuvtitt på motståndet i Vilsta!!!*fniss*

 
 
Ingen bild

Marina

19 januari 2008 18:42

Ååå, vad fin Killen är!
Jag ska försöka komma och träna snart, men just nu höglöper Fanny och då är hon inge kul. Selma är bättre men inte bra...
Jag har åkt på värsta ögoninfektionen på ena ögat! Det är så svullet och tårar rinner hela tiden...suck, allt på samma gång, men det är väl lika bra kanske.

kram Marina

 
Ingen bild

Yvonne

20 januari 2008 18:25

Förstår att han varit sur när han är så snygg i vardagskostymen. Passa dig så han inte fixar in ett kort på dig i duschen =)
//Yvonne

 
Biggan

Biggan

20 januari 2008 19:08

Vilken snygging!!Nu känner jag igen honom. Ja, tänk Tina om han fixar in ett kort på dig i duschen. Vore det kul????????????

http://biggan.bloggagratis.se

 
Ewa

Ewa

21 januari 2008 07:42

Opps! Nu blir jag orolig - tänk om det kommer in en bild och du åker dit för förargelseväckande utseende?!!! Vilken snygging du fångat på bild idag i alla fall!

KRAM Ewa

http://www.jyckefix.se

 
Ingen bild

Biggan

22 januari 2008 19:22

Jamen, GRATTIS till Wiggo, som blev årets agilityhund i Kumla. Så kul!!!! Läste det i Jycklarn idag. Varför så hemlighetsfull, Tina?????

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards