Direktlänk till inlägg 7 januari 2008

Göteborg........

Av Tina - 7 januari 2008 22:10


Har ju låvat ett sammandrag från GBG så ska väll försöka med det!!

MKT trevligt !!! Dock väldigt trångt å svårt att värma upp hunden och att rasta......

Åkte tåg med Wiggo å Amanda när vi klev på i Hallsberg satt redan Ulla Fröberg med Piwi å Lucy + Annika Nilsson med Axa å Nikki i hytten så vi fick trevligt sällskap!

Ulla å jag tog även in på samma hotell å fick rummen mitt emot varann så vi tog sällskap under helgen! MKT trevligt å så har vi hundar i samma klasser så det passade utmärkt!!

Vi bodde mitt på avenyn så Wiggo är nu en jäkel på att åka både Hiss Tåg å spårvagn......Lagom gångavstånd till mässan , sen fredagkväll kom till hotellet strax före 22.00 - tidig lördagmorgon var på mässan redan kl.7.00

Dyrt på mässan 29 kr för 0,5 liter dricka!!!!(tur man köpte med storflaska!!)


Så resultaten då.....inga höjdare kanske men jag är mkt nöjd ändå Wiggo är inte tre år än så allt var nytt för både honom å mig!!

Jämna resultat på fredagen 10 hinderfel(ett par sek oxå) i var klass allt var missade hinder för att inte matte hann med? I mittenklassen vet jag inte riktigt vad som hände om Wiggo la in en överväxel eller ,för han slog ikull 4 ggr!!

Men sen stod han på benen resten av tiden!!??

På lördagen var nog Wiggo lite tagen av det hela tror jag.....2 st disk

(i ena klassen skulle ett hinder hoppas 2 ggr rakt ut "i" publiken det ville han inte!!) 

han var lite yr i mössan ,sen kröp han längst in i buren å sov i 3 timmar så den sista klassen gjorde han med bravur......Vet inte riktigt resultatet därifrån för vi startade först iklassen kl 18.10 och vårt tåg gick hem 19.00 så vi skynda oss snabbt från mässan efter det!!

Trode ett tag att vi satt på fel tåg hem men det ordnade sig! Vi hamnade i Hallsberg vid 21.13 precis som planerat!!  Så glad att jag inte kört bil med detta väder!!

Trötta å goa allihop!

 En liten bild från planen på mässan får hänga med i dag!!Bilden tagen från läktaren där publiken fanns!!

 
 
Ingen bild

Biggan

14 januari 2008 22:51

Nu var det dåligt med rapporter här, tycker jag.

 
Julia

Julia

18 januari 2008 12:47

Haha, nä, så himla söt bild!

http://precissomjulia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards