Alla inlägg den 30 december 2007

Av Tina - 30 december 2007 00:17


En riktig slappar dag i Källtorp!! Det har jag haft i dag ,skulle nog behöva många fler sådana men jag är inte riktigt skapt så!!!

Har just bara tagit en riktig promenad med hundarna,  borstat ett par st.....(konstigt att det fortfarande finns päls kvar på Wiggo-känns som det mesta är i min hals.......)

Sen har jag väll mest gått omkring å tyckt synd om mig själv ,för i går kväll lyckades vår 2 år gamla kökskran fixa en fontän under köksbänken!!!!

Jisses vad vatten vi torkade.....Det visade sig vara kopparröret som ansluter diskmaskinen som hade GÅTT AV !!  Tack för att vi var hemma och jag stod precis bredvid å stekte pankakor!!!(Brukar nämligen åka bort med både disk å tvättmaskiner i gång här hemma!!! Gör ni det??)

Kan bara tänka mig hur vårt 2 år gamla kök sett ut då!!!!!

Så i morgon ska jag väll ta en dag å köpa (leta!) reservdelar!!


Jax the man blev 7 mån i dag (igår)den 29/12 givetvis stod vägning å mätning på schemat....resultat....4,5 kg och 32 hög(med penna mot vägg)

Alltså väldigt liten sheltiepojke!! Men vilken goooo sådan!!

Så med detta får alltså Jax pryda bloggen än en gång!!


GOTT NYTT ÅR  på er alla!!!      //  Tina å allt det andra!


Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards