Direktlänk till inlägg 16 september 2007

SM-nollor.........

Av Tina - 16 september 2007 14:19


Så....det går ....har i går i Karlstad just presterat mina TVÅ första SM-nollor!!!

Wiggo han är så go å rar!!! Han gör helt rätt bara matte visar rätt......

Banorna var visserligen  ganska lätta så i hoppen kom vi bara på 11:de plats men det var nollat!! Vi saknar lite tid fortfarande men hoppas det blir bättre å bättre! I agilityklass 3 gjorde vi vår andra start å går in och nollar.....så glad så lycklig!!!  Resultat???  4:a !!! Så kul!!!

Lilla Kita skötte sig mkt bra oxå visserligen drog vi på oss 10 fel i båda klasserna men......hon gick i mål glad å lycklig och det är vårt mål för tillfället!! Hon krashade dock i långhoppet i hoppklassen så hon är lite svillen i en muskel i ena frambenet i dag! Dock inte halt eller något! Får ta det lungt ett tag!

Nu är ju säsongen slut men till nästa år får vi väll försöka börja jaga nollor till SM å ligga i träning i vinter ordentligt!!

Ska gå kurs nästa helg för Tobias Svensson i Karlskoga....ska bli så kul sen om yttligare ett par veckor blir det kurs igen för Camilla Brundin så jag hoppas på mkt tips till framtiden!!

I dag får Wiggo pryda bloggen dels en bild av honom som 8 veckors valp!!(det var det här kortet jag köpte honom på!!)

Dels en liten hoppbild!!



 
 
Ingen bild

Per & Birgitta

16 september 2007 14:41

JÄTTEGRATTIS TILL DIG OCH WIGGO!!!
Att nolla är bra. Att dubbelnolla är dubbelt så bra.Du kommer att springa hem många fler nollor. Det är vi helt övertygade om.

 
Gittan

Gittan

16 september 2007 15:00

GRATTIS!!!!!!
Wow, vad ni är duktiga, en Dubbelnolla, bara att gratulera!
SM 2008 är inte långt borta, jag lovar!

http://www.lyckoshellans.com

 
Ewa

Ewa

17 september 2007 07:58

Grattis Tina!!! Du - du vet väl att man lägger ihop alla sina dubbelnollor under året för att tävla om just det i AgIFs årets hund! Alla dubbelnollor oavsett vilken klass man tävlar räknas!!! Kolla reglerna på http://www.agif-agility.se/ o så länken årets hund. Grattis än en gång o vi ses till helgen! Kram

http://levnu.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards