Alla inlägg den 29 september 2007

Av Tina - 29 september 2007 20:25


En härlig dag i Töreboda är avklarat..   Vädret är väll inget att skryta med men vi klarade oss ganska bra trots allt! Lite ruggigt en stund men det får man ta!!

Resultatmässigt är jag nöjd Kita startade ett agilitylopp och 2 hopplopp agilityn blev tyvärr en disk efter att ha gått upp baklänges på balansen-- trots allt rätt positivt då hon knappt velat ta balanshindren en tid!!

Hopp blev 10 fel-en rivning+ port 2 i slalom 13:de plats andra hopp klassen blev 5 fel.......andraport i slalom igen......hon kommer för fort å ser inte slalomet i tid! 10:de plats!  Men det  är bra resultat för Kita----särskilt i det vädret!!

Wiggo bara att konstatera han gör rätt om jag gör det!!!

Tyvärr en disk i första agilityloppet då jag var lite  klantig och kallade in han dåligt mot ett däck så han missade det å for direkt upp på A-hindret!!

Klantig matte!!!!

Sen gick det Kanon  tre nollade lopp med placering 1,1,2 !!!

Det sista loppet tappade vi en hel del tid i slutet då jag lyckades trassla till det regält!!

Fina priser i Töreboda 2X 15 kg hundmat + handdukar och rosetter!!

Så kul!!

I morgon är det vila å jobb på kvällen som gäller!!

I dag har allt WIGGO gjort sig förtjänt av att pryda bloggen igen!!

Trött å glad....Tina!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards