Direktlänk till inlägg 7 maj 2010

Facebook saboterar......

Av Tina - 7 maj 2010 07:53


Ja vad kan jag säga, är urusel på att blogga numera! Facebook har blivet ett gift och det är där man hamnar för det mesta....=)


Helg, skönt visserligen bara fredag, men jag har helg! Sitter och väntar på en bestiktningsman från länsförsäkringar som ska komma och kolla in vårt hus! Hur nu det ska gå, badrumet skulle behöva en uppryckning.....  


Agilitytävlingarna drar igång på allvar nu! I helgen blir det visserligen en endagars för mig i Götene! Måste visst jobba lite oxå! Sen är hela Maj fullbokat!

Folksamkup på kristihimmelsfärd samt Knivsta 2 ddg på helgen! Då är det Lag premiär oxå!! Avesta 2 ddg helgen efter och sen Oskarshamn 2 ddg sista helgen i Maj! Det ska bli så KUL!! Kolla så härligt!

Liten JAX på Gungan i Frövi, Foto Stefan Borg!

Ska bli kul att komma ut i tält träsket igen! Slita och släpa med alla nödvändiga och mindre nödvändiga grejor!!      Ja ja, ger ju bra träning!

Många mil i bil blir det men jag har lånat på mig lite ljudböcker så det går så smidigt att köra!! På tal om att köra.......

Min stackars dotter sliter i förtvivlan för att få köra moped!!! Det är inte BARA nu mer kan jag säga! Teori för att få köra moped är nu mer lika hård som att ta ett körkort! Totalt skruvat om ni frågar mig! Javisst ska dom kunna trafiken och så men bilen?   Totalvikt? Hur mkt får du lasta i en takbox? Vad är fällknivseftekten?  Markeringar och grejer på motorväg.......hallå mopeder får inte ens vistas på motorväg...... Hon har kämpat stenhårt sista tiden och i går lyckades hon klara sista "pricken" på körskolan i teorin så nu ska det köras på måndag ! Mamma ska vara på körskolan och skynda på med nästa bokning......   

Hallsbergsmarken i dag.....nog inte mkt att ha, få se om jag letar mig ditåt?

Vi ses!

 
 
Gittan

Gittan

7 maj 2010 08:34

Full rulle ser jag!
Hoppas allt är bra!
Hör av dig nå'n dag!

//Gittan

http://www.lyckoshellans.com

 
Ylva

Ylva

7 maj 2010 08:44

Tokigt. Varför har man inte ett teoriprov som täcker det som rör moppen och de vägar man får köra den på? För alla andra fordon (mc, släp, lastbil osv) har ju provet en specifik del. Varför skall moppeförarna då testas på takbox för bil?

http://hagstedt.nu

 
Linda

Linda

8 maj 2010 20:25

Oj, det var hårt!

http://www.mindgames.bloggagratis.se

 
Mikaela

Mikaela

10 maj 2010 16:57

Ses till helgen! =)

http://www.elegantdogs.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards