Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

Usch och fy.....

Av Tina - 21 januari 2010 22:21


En agilitykompis har fått tagit bort sin efterlängtade hundvalp, endast 11 veckor gammal! Sånt gör att tårarna trillar!    


Här är rätt lungt annars har vart på möte med agilitysektionen i dag, ett par inoff tävlingar planerades till den 1/5 samt den 5/6, blir kul!


Hundarna har lite vila och går mest promenader, jag gillar inte all snö vi kan liksom inte ta oss fram i den så vi får hålla oss på vägarna!

Får börja och planera mer inför året så man har något att blicka fram emot!


Ska gå kurs i sommar för Lisa Frick!!  Fick en plats hos Byrackarn, ska bli mkt spännande!! Lisa är regerande världsmästare i largeklassen!! Snabbt och offensivt det gillar jag!


Amanda har blivet 15 år, stora damen trots det kommer hon inte med bussen på morgonen så man måste gnälla lite.......


Själv har jag helg nu  å lungt och skönt. På lördag blir det party hos Ohlsson! Bara en hel massa agilitynördar! Ska bli skoj!

Vi ses!

 
 
Ingen bild

Yvonne

24 januari 2010 13:53

Var står det om kursen med Lisa? Kan inte hitta något på Byrackarns sida?

 
Sickan

Sickan

25 januari 2010 15:49

Hej Tina och Yvonne,
det är inte Byrackarns som arrangerar Lisakursen, det är vårt privata bolag Apropå Hund = därför finns ingen info/inbjudan på Byrackarns sida. Byrackarns kommer att arrangera kurs med Jan-Egil och Jenni. Vi håller som bäst på att bestämma datum med dem. Så fort det blir klart kommer vi att lägga ut en inbjudan på Byrckarns sida.

/Gudrun

http://fundera.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards