Direktlänk till inlägg 3 januari 2010

Första dagen i kista....

Av Tina - 3 januari 2010 18:06

är avklarad. En väldigt kort och effektiv dag.

Dom körde bara klass 2 i dag, dubbla ag och dubbla hoppklasser.

Så i dag är det bara Jax som har startat 2 agilityklasser. Wiggo fick hejja på!

Resultat? Nej det blev inga.....

Jag är faktiskt inte missnöjd för det, han gjorde mkt bra saker. För det första kontrollerade han mattan riktigt bra. Det är första gången han går på matta och första gången på en mässa så kraven får väll inte vara allt för stora.

I andra klassen hade en hel del publik dykt upp och det var rätt spännande    är det meningen att det ska stå en hel drös bakom tunneln såg Jax ut att fråga!  

Missade även hela uppfarten på A-hindret då han fick sin första publikkontakt..... Ja ja vi får se i morgon om han smält det hela. Han var väldigt duktig med slalomet och anpassade sig suveränt till underlaget! Kul! Mitt lilla   !

Så i morgon blir det en hopp 3:a med Jax och Wiggo ska gå hopp + agility 3 och hopp + agility lag!! Lång dag i morgon!


Bor förresten på världens bästa hotell i Södertälje oxå!  Hos Pirjo och Uffe!! Lagad god mat samt privatchafför till mässan, kan inte bli så mkt bättre!!    

Vi ses!!

 
 
Åsa

Åsa

3 januari 2010 21:31

Bra hotell, är det dyrt??? ;o)
Lycka till i morgon!

http://www.soltorp.com

 
Ingen bild

Tina

3 januari 2010 22:41

Ja vi får väll se när jag checkar ut.... =))

 
Inger med flock

Inger med flock

4 januari 2010 15:49

Missade heeela uppfarten?????????

http://olsen.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

6 januari 2010 13:14

Du, nu är det uppdaterat! ;-)

http://www.mindgames.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards