Alla inlägg den 8 september 2009

Av Tina - 8 september 2009 17:35


Tidaholm var kul, förutom min eländiga förkylning!! GråterWiggo var jätteduktig och gjorde sitt bästa som vanligt. Han höll i från sin skada och har inte visat något!Glad

Tyvärr höll väll inte matte......måttet! Gjorde ett jättebra agilitylopp men lyckas sumpa balansnerfarten IGEN!!

Jax var fin oxå som vanligt, hopp 3 var svår vi missade slalomingången men så konstig som den var så hade jag vart grymt förvånad om vi grejat den! Men sen missade Jax ett hinder där jag gjorde ett klantigt framförbyte så vi körde bara på! Jax agility2 var ett toppenlopp han gick på en underbar tid men som så många ggr förr även där en femma på balansen, jag gör något konstigt......frågan är bara vad?Skrikandes


I söndags var vi ett glatt gäng som tränade på klubben,trevligt!! Nyttigt!! Tyvärr var jag väll inte allt för kry då heller och kände mig rätt avtrubbad.

Jobb på kvällen klarade det bra fullstoppad med alvedon!!

Men....inatt fick jag allt ta mig hemåt från jobbet har nu haft sprängande huvudvärk i ett par dagar tillsammans med förkylningen, så pass kraftigt att jag ser suddigt??

Så nu blir det VILA!!


Gjorde något annat tokigt i torsdagsSkrattande,bara av en slump råkade jag leta mig in på facebook.....jisses det var kul!

Har hittat många gammla vänner!!


Vi ses!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards