Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Tina - 24 augusti 2009 15:38


Jisses vad dålig jag är att blogga, tiden räcker inte helt enkelt!

Jobb på veckorna agility på helgerna så har det vart ett par veckor nu.

Jax har debuterat hopp 3:an, han är duktig men än har vi inte nollat något lopp.Han khar lite problem med balanshindrena än så länge, gungan är väll så där tycker han så vi har mkt att öva på!! Har märkt oxå att han frågar mig lite väl mkt vart vi ska så lite framåt övningar står på schemat oxå!

Wiggo är tyvärr skadad, han har startat en dag i frövi och en i Nynäshamn då jag inte sett något hälta på honom, tyvärr har han visat lite efter två lopp så nu är han kollad av Maria Olsson Knutas och ska vila minst två veckor , han har en sträckning i höger framben, i triseps, en muskel som går mellan ambåge och manke.

Har beställt en tid för ordentlig genomgång på honom hos Redog, där bl.a Maria jobbar, så på onsdag nästa vecka ska han dit för genomgång.

Tyvärr missar vi laget i helgen, men jag hoppas dom fixar det utan mig!!

Wiggo måste ju få chansen att bli frisk!!


Wiggo Jax och jag var iväg i helgen och tävlade i Nynäshamn, vi hade det så förspänt att vi fick bo hos Pirjo och Uffe i Södertälje!! Kanonbra, Pirjo bjöd på supergod mat och vi hade det almänt skönt! Våra hundar går bra ihop så dom kan lungt vara tillsammans!!

Jax å Wiggo hittade något annat kul oxå, NORA Pirjos katt.

Här hemma springer katterna alltid undanså katter jagar man alltså, gissa om det såg kul ut när dom tog full fart mot Nora och hon satt kvar??? Herregud vad gör man nu såg hundarna ut att undra???

Jax såg så kul ut ,han smög fram för att tordas lukta lite på "det konstiga" djuret!!

Så nu är det slappa å slöa som gäller sen är det 3 nätters arbete framför mig!!

Vi ses när vi ses!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards