Direktlänk till inlägg 5 december 2009

En tripp till Linköping.....

Av Tina - 5 december 2009 22:21

Japp , alltid kul med agility?  Svar nej, när båda mina hundar flyger av gungan i agilityklassen undrar man vad man håller på med??     kändes ungefär som att dom gjorde så..... Bara träna mer? Träna annorlunda? Skita i att träna och gräva ner sig?

Nog om det undrar om mina små liv kände av min besvikelse( men jag var go å gla till dom efter loppet ändå!!) hopploppen gick betydligt bättre!!

Wiggo gjorde en snygg nolla!! Kom på 5:de plats endast slagen med knappa 2 sek av hundar som brukar klå han med mer!!    

Jax gick lite kaxigt förbi prisbordet och lucktade på en fodersäck på vägen mot start,så jag sa helt enkelt: ska du ha den där lär du få springa.....  

Det gjorde han...ett kanonlopp med vinst och snabbaste tiden i både small å mediumklassen!!! Såg ej largeklassen.  Säcken  med mat till JAX!!     Summa sumarum......kanske dax att ge fan i att köra agilityklass och bara köra hopp, men då måste jag ju ha ett par hundar till för att få springa lika mkt, kanske ingen bra lösning?


Vi ses!!

 
 
Ingen bild

Nancy

6 december 2009 08:11

Hej! Grattis till vinst- och snabbloppen! När det gäller gungan föreslår jag att du bokar in en kurs för Annica Aller, hon har receptet!!!

 
Inger med flock

Inger med flock

6 december 2009 09:30

Säg bara till........jag har många hundar!!

http://olsen.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

6 december 2009 09:51

Grattis till vinsten med Jax! =)
Nja, ni har väl hundar så det räcker va?
Men det kanske får bli en gunga hemma i hagen brevid balansen? hihi.

Jag VET vad "kul" det är... Men trägeln vinner, se på Jossan.

Kram Linda

http://www.mindgames.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Maria med Akkra

6 december 2009 11:47

Klart du ska ha lite fler hundar! ;) Du borde väl minst ha en till varje klass. :D

 
Ylva

Ylva

6 december 2009 12:23

Grattis till två grymma hopplopp. :)

http://Hagstedt.ni

 
Mikaela

Mikaela

6 december 2009 17:44

Härligt att det går så bra för er! Kanske mindre kul med gungan dock...

Ska ni till mässan nästa helg? Ska du upp till Kistamässan i januari?

Kram

http://www.elegantdogs.se

 
Michaela

Michaela

7 december 2009 10:36

Grattis til lhoppvinsten. Jag tycker att gungan borde plockas bort istället för att vi ska behöva att träna mer :P Eo vet vad Jax går igenom :)

http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki

 
Mikaela

Mikaela

7 december 2009 11:28

Okej, lycka till i helgen då!
Jag ska också upp till Kistamässan. Tävlar 3:e och 4:e.

http://www.elegantdogs.se

 
Ewa

Ewa

7 december 2009 14:05

Grattis till racerråttans framfart!! Tur ni äntligen fick in gungan i torsdagskväll om det är sånt ni behöver hålla på med! Skit när det inte fungerar men det är bara att bita i det sura o jobba på. Kram

http://levnu.bloggagratis.se

 
Pia

Pia

14 december 2009 06:15

Grattis till Jax kanon lopp! Kul att ses trots att det bara var en kort stund. Vi får försöka göra slag i saken och ta en klassträff :) Ha de gott å lycka till med agilityn. Vi tar en paus med en valpkull emellan :D
Kram

http://www.lillablidkulla.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 16 april 2012 16:30

Gösses vilken helg det har varit , troligen den konstigaste "agilityhelg" som jag upplevt så här långt!! Startade med att Ta mig til Sötälje..  på fredagen till Pirjo å Uffe! Pirjo hade lagat MKT god mat!!!   Å efterrätt KANON!! När vi kollade ...

Av Tina - 2 december 2011 21:42

Boendetips till  Kumla BK´s tävling den 31/3(lag) ,1/4 (klass3) -2012   Jag har bokat bäddar på Markebäcks Gård utanför Askersund. Ca. 7 km från ridhuset med tävlingen! http://www.markeback.se/anlaggning.html   En privatägd hästanläggni...

Av Tina - 21 juni 2011 12:38

  Bloggar ju inte allt för ofta men.... här kommer lite funderingar.... SM är ju det man siktar på hela året som klass 3 förare , att lyckas kvala dit och få vara med. Lite halvt hysteriskt i mina ögomn men ändå, visst vill man vara med!   Ja...

Av Tina - 13 mars 2011 19:09


Mycket lyckad dag i Kungsör! Sista deltävlingen i Djurmagasinets agility cup och Bärgslagsbladets hopp cup ! JAX och jag klaffade inte riktigt i dag, dock 1 nolla och 2:plac i en hoppklass. !! 2:a totalt i hoppcupen! =) WIGGO ,stencool!! 1:a i...

Av Tina - 12 februari 2011 20:04

  ....så måste jag ju lägga in det här fina kortet från dagens årsmöte på Kumla BK!    Wiggo fick i dag priser för att han tog agility och hopp vinnare (championat) titeln förra året och Jax fick för hopp. Jättefina  glasgrejor!!     trevli...

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards