Alla inlägg under oktober 2009

Av Tina - 7 oktober 2009 19:50

JA ha, har vart lite slö och inte orkat blogga på ett tag.

Något som borde införas på jobbet är VAV = Vård Av Vovve.....Det finns ju VAB = Vård Av Barn. Men, det ligger nog ganska långt bort tyvärr...

Jax är så duktig, min lilla burfågel. Han undrar nog en hel del varför han ska sitta i en bur mitt i köket , eller varför han ska gå lite försiktigt i kort koppel eller.....sova i bur på mattes sängbord??

Men han tar det jättebra!!


Var i Bollnäs i helgen, kalas trevligt ställe. TyvärrObestämd gick inte laget så bra som vi behövde....vi tog 2 andraplaceringar och det var bara en SM -Pinne som delades ut, ovanligt?  Nej.....

Wiggo gjorde två kanonlopp i agilityklass, fina nollor, kom 5:a i den individuella starten och tog en pinne men det var i hoppklass vi behövt den pinnen.

Lite kallt var det på lördagmorgonen, -6 grader och riktigt frostigt!!!

Jax hade tur och fick sitta i sin bur inne hos Pirjo och Uffe i en underbart varm husvagn!!!


Så sista jobbnatten sen bär det av mot helg!! Jag åker till Karlskoga och kör en inoff med Wiggo på KASK, ska bli kul!! På söndagen ska Wiggo och jag gå kurs för Veronica Bache på Laxå BK, håller tummarna för vädret!!

På fredag ska jag även köra iväg Amanda på Distriktsläger i fotbollen. Fullt ös hela helgen, det gillar jag!!!Skrattande

Vi ses!!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards