Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Tina - 28 augusti 2007 23:03

OKEJ...Hade nog tur denna gång oxå... Det "konstiga" verkar ha gått över jag kanske borde förstå och ta det lite lugnare i bland!

Men det är så svårt.......Jobbar ju natt oxå 4 nätter i veckan det tar nog en hel del.....Men det händer ju så mycket kul hela tiden oxå ! Det är träningar å tävlingar å kurser å En underbar dotter som vill spela fotboll mest hela tiden......Ett gäng hundar som vill .....å villlll  allt möjligt hela tiden!!

Men det är så kul att göra som dom vill (fotboll-Skogspromenader) man ser hur lyckliga dom blir å då blir jag det med!!

Var i dag förresten iväg å köpte en ny (begagnad) bil med min sambo. Han har vart utan bil ett tag får väll se om detta kan bli bra åt honom å Chico + Birk (jämthundarna)...Han har nämligen införskaffat en röd Caddy av skåpmodell så nu lär hundarna få gått om plats.......men jag tror vi får ljudisolera den lite på nå vis annars får vi nog hörselskadade hundar å husse oxå givetvis fast han är redan lite halvdöv!

Dax att stänga ner å åka å jobba börjar kl 00.00 så godnatt!!

Presentation


Tina´s team
Wiggo,Killen,Kita,Jax

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards